شرکت طراحی سایت کاسپید

با بیش از ۲۴ سال سابقه

شرکت کاسپید، قدیمی‌ترین شرکت طراحی سایت تهران، با 24 سال فعالیت تخصصی، مجری طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و بهینه سازی سایت برترین برندهای ایران

مشاهده نمونه کار ها

خدمات کاسپید

Services
شرکت طراحی سایت کاسپید
درباره ما

طراحی سایت، طراحی سایت تهران

طراحی سایت کاسپید فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال 1378 شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه بوده است. طراحی سایت و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی کاسپید می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. کاسپید با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده باشد. فهرست مشتریان و برترین برندهای ایران که سایت آنها توسط کاسپید طراحی شده است، مهر تاییدی بر توانمندی و تعهد به رسالت های تعریف شده ما در ارایه خدمات می باشد.

شما میتوانید جهت سفارش طراحی سایت و دریافت مشاوره رایگان همین امروز با شماره های ما ۰۲۱۲۲۷۲۳۲۰۹ ما تماس بگیرید و از دو دهه تجربه ما در این حوزه استفاده نمایید.

پروژه ها

نـــمــونه کــارها

  • مرحله اول : آنالیز سایت قبل از طراحی

    • امکان سنجی نیاز مخاطبان وب سایت و بررسی رقبای داخلی و خارجی
    • ترسیم نقشه سایت یا لایوت اولیه از امکانات سایت
    • آنالیز کلمات کلیدی و تدوین متون وب سایت
    • بررسی و تحلیل بازار هدف و روش های دیجیتال برای ورود
  • مرحله دوم : طراحی قالب گرافیکی سایت

    • طراحی قالب گرافیکی صفحه اول سایت
    • طراحی گرافیک کلیه زیر صفحات اصلی سایت
    • طراحی گرافیکی تجربه کاربری مخاطبان
    • طراحی نحوه عملکرد کرد سایت با هر اقدام از سوی کاربر
  • مرحله سوم : برنامه نویسی سایت

    • HTML صفحات سایت بر اساس آخرین متدهای روز بصورت ریسپانسیو
    • تحلیل و پیاده سازی بانکهای اطلاعاتی
    • برنامه نویسی اختصاصی سایت بر اساس نیاز مشتری
    • نصب پکیج های آماری، نصب نقشه سایت XML، نصب Robot
  • مرحله چهارم : تست و ورود اطلاعات در سایت

    • تست وب سایت و رفع باگ ها و خطاهای احتمالی
    • بارگزاری نسخه آزمایشی وب سایت جهت بررسی تا تایید مشتری
    • بررسی آمارها پس از بارگذاری، جهت رسیدن به بهترین نتیجه
    • ورود اطلاعات وب سایت
  • مرحله پنجم : آموزش استفاده از سایت

    • آموزش کامل کنترل پنل سایت
    • آموزش استراتژی تولید محتوا اصولی
    • آموزش نحوه ورود اطلاعات و ویرایش آنها
    • آموزش نحوه گذاشتن متا تگ های صفحات
  • مرحله ششم : گارانتی و پشتیبانی سایت بعد از طراحی

    • گارانتی و پشتیبانی وب سایت به مدت یک سال
    • تحویل سورس سایت بر اساس درخواست کارفرما
    • پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی
    • پاسخگویی برای هر سؤالی از طرف کارفرما

چرا طراحی سایت کاسپید ؟

چرا طراحی سایت کاسپید

از مهم ترین ویژگی کاسپید در طراحی سایت ، طراحی و کدنویسی سایت بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ سایت ساز آماده ای همچون وردپرس، جوملا و ... استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی پیاده سازی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول، خدمات و مخاطبین شما سنجیده شده و طراحی سایت و بهینه سازی سایت شما بر اساس بازار هدف انجام می گیرد.

در فرآیند مشاوره طراحی وب، همان ابتدا توضیح داده می شود که داشتن یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای تا چه اندازه می تواند به جلوه بیرونی و وجهه عمومی یک کسب و کار خلل وارد نماید.

در این فرایند، کارشناسان و متخصصین ما به مراجعین توضیح می دهند که وب سایت هر برندی به منزله شناسنامه و هویت بصری و درونی یک برند و شرکت است و بسته به نیاز و انتظاراتی که مشتری دارد، بهترین پیشنهادها و راه حل های ممکن به وی ارائه می شود.

در کاسپید، پروسه انجام کار از یک نظم و الگوی از پیش تعیین شده پیروی می کند. به این ترتیب که کلیه امور مربوط به طراحی وب از برگزاری جلسات اولیه گرفته تا طراحی و نهایی کردن صفحات، از نظر گرافیک و کارآمدی و سپس ورود به مرحله بهره برداری و پشتیبانی از سایت، همگی توسط نیروهای متخصص بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای انجام می شود. گروه های کاری کاسپید، ضمن دریافت ایده های ذهنی مشتریان، پس از طی یک فرآیند منظم، آن را قالب بهترین طراحی وب سایت اینترنتی ممکن (به فراخور حال هر یک از مشتریان)، عملیاتی می کند.

در این مسیر مسائل حرفه ای همچون حفاظت از اطلاعات مشتریان، امنیت وب سایت و حفظ داده های ارزشمند مشتریان در سرلوحه کار همکاران ما در کاسپید است. ضمن اینکه در تمام مراحلی کاری، ما، همکار و پشتیبان شما باقی خواهیم ماند.

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران از این جهت حائز اهمیت می‌باشد که بسیاری از شرکت‌های ایران در پایتخت مستقر می‌باشند و یا دارای دفتر مرکزی هستند و تهران مهم ترین و بزرگ ترین قطب تجاری ایران است. لذا ارائه خدمات طراحی سایت در تهران به این شرکتها اهمیت ویژه ای دارد و کاسپید این آمادگی را دارد تا قبل از عقد قرارداد و شروع به طراحی وب ‌سایت با برگزاری جلسات حضوری و ارائه مشاوره های رایگان و انتقال تجارب خود در این زمینه بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید. همچنین در طول اجرای پروژه و در هر فاز اجرایی پروژه با دریافت و اعمال نقطه نظرات شما، طراحی و بهینه سازی سایت را به بهترین شکل ممکن اجرایی نماید.

شرکت کاسپید با استقرار دفتر مرکزی خود در تهران و با اتکا به نیروهای متخصص خود در زمینه های تحلیل و آنالیز وب سایت، گرافیک سایت، برنامه نویسی وب و طراحی اپلیکیشن موبایل آماده ارائه مشاوره های رایگان در خصوص طراحی و بهینه سازی سایت شما می‌باشد و پس از تکمیل مرحله اجرایی با ارایه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی می تواند همواره بهترین جایگاه را در کسب بازاریابی اینترنتی برای شما رقم بزند.

تیم های تخصصی ما در امور بازاریابی اینترنتی آمادگی این را دارد تا مناسب ترین کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوره های لازم را در این خصوص در اختیار شما قرار دهد تا با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را در بازار هدف خود داشته باشید.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه رقابت شرکت‌های تولیدی، صنعتی، تجاری و خدماتی در پایتخت بسیار زیاد است لذا یک طراحی سایت حرفه ای می تواند تاثیر بسیار چشم گیری در افزایش مشتریان و فروش شما داشته باشد و با توجه به اینکه بسیاری از مخاطبین امروز موتورهای جستجو را به عنوان اولین مرجع جهت دستیابی به اطلاعات و رفع نیازمندی های خود می دانند مطمئنا داشتن یک سایت حرفه ای در کنار بهینه سازی سایت می تواند تاثیر مستقیمی در توسعه کسب و کار و فروش شما داشته باشد.

طراحی سایت تهران

ویژگی سایت های ساخته شده در کاسپید

ویژگی های سایت های کاسپید
  • طراحی استاندارد و کاربرپسند طراحی استاندارد و کاربرپسند طراحی زیبا مطابق با رابط کاربری و تجربه کاربری
  • بر اساس استاندارد های سئو بر اساس استاندارد های سئو طراحی سئو فرندلی مطابق با آپدیت های گوگل
  • طراحی سایت رسپانسیو و واکنشگرا طراحی سایت رسپانسیو و واکنشگرا طراحی متناسب و استاندارد برای موبایل و تبلت
  • پنل اختصاصی و آموزش آن پنل اختصاصی و آموزش آن پنل مدیریت سایت با بهره بری و استفاده راحت
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش پشتیبانی و خدمات پس از فروش متخصصین ما جهت رفع مشکلات همراه شما اند
  • سرور اختصاصی و حرفه ای سرور اختصاصی و حرفه ای خدمات هاستینگ سرور با کیفیت و پر سرعت

تکنولوژی طراحی و راه اندازی سایت در کاسپید

ما در کاسپید با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی کلیه پروژه های خود در زمینه های طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی استارت آپ در جهت توسعه طراحی وب در ایران همواره تلاش کرده ایم تا در هر بیزینسی وب سایتهایی منحصر به فرد که از تمامی جهات شامل گرافیک زیبا در کنار عملکرد و کدنویسی بهینه مطابق با آخرین استانداردها و متدهای گوگل با رعایت تمامی نکات امنیتی و ایجاد محتوای اصولی و رعایت کلیه ضوابط و قوانین بازاریابی محتوا باشد را اجرا نماییم.

سئو فرندلی

سئو فرندلی بودن سایت ها بعد از طراحی در کاسپید

قبل از شروع طراحی سایت ، لازم است اصول و تکنیک های مرتبط با موتورهای جستجو جهت افزایش ترافیک سایت (سئو) را در دستور کار خود قرار دهید. شرکت کاسپید به شناسایی رفتار رقبای تجاری مشتریان خود، در قالب آنالیز کلمات کلیدی مرتبط با تجارت آن ها، اقدام می نماید، آنالیز کلمات کلیدی کمک شایانی به افزایش ترافیک سایت، یافتن بازارهای جدید و بهینه سازی زمان جستجو می نماید.

کاسپید برای دست یافتن به این مهم، از تکنیک ها و روش های روزآمد و متعددی استفاده می کند که هنگام ارائه مشاوره های اولیه در این باره با مشتریان خود رایزنی می نماید. قدر مسلم این که بنیاد یک فرآیند طراحی وب سایت باید از همان ابتدا به صورت کاملا حرفه ای فراهم شود تا بعد از اتمام پروژه طراحی سایت و راه اندازی آن، با بهینه سازی سایت برندی که طرف قرارداد کاسپید است بتواند از سایت خود به عنوان وسیله ای کارآمد در جهت معرفی خود در دنیای مجازی بهره برداری نماید.

مشاوره طراحی سایت

سوالات متداول

پاسخ سوال های شما در مورد طراحی سایت در کاسپید

وبلاگ
فروشگاه اینترنتی مناسب برای کسب درآمد
فروشگاه اینترنتی مناسب برای کسب درآمد

امروزه یکی از راه های نوین کسب درآمد، فروش اینترنتی است که از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد بطوریکه می‌توان از فضای آنلاین برای فروش محصولات خود استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره در این زمینه باید با شرکت های طراحی سایت تهران یا شهرستانها مشورت کنید تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را پیاده سازی نمایید.

چت آنلاین و مزایای استفاده از آن در سایت
چت آنلاین و مزایای استفاده از آن در سایت

در این مقاله قصد داریم تا شما را با چت آنلاین در طراحی سایت ها و مزایای استفاده از آن برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ آشنا کنیم. کسب و کارها و مشاغل آنلاین برای اینکه بتوانندتعامل مطلوب و باکیفیتی با مشتریان خود داشته باشند، نیازمند بستری هستند تا از این طریق خدمات و محصولات خود را پرزنت کرده و رضایت مشتریان هدف را جلب نمایند.

پورتال چیست؟ - سرویس ها و امکانات یک وب پورتال و انواع آن
پورتال چیست؟ - سرویس ها و امکانات یک وب پورتال و انواع آن

پورتال چیست؟ پورتال به معنی دریچه و درگاه است و در مفهوم اینترنتی منظور صفحه وبی است که امکان دسترسی آسان را به کاربر جهت اعلام خواسته هایش می دهد. درواقع پورتال درگاهی است که کاربر را وارد دنیایی از اطلاعات مورد نظر می نمایند. به عبارت دیگر سیستم های ترکیبی هستند که پیدا کردن اطلاعات را برای کاربران آسانتر می نمایند.