بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک سایت شده باشید و از بهم ریختگی و نداشتن تم های جالب و چشم نواز حسابی ذهنتان بهم ریخته شده باشد. در این مواقع معمولا همه فرار را بر قرار ترجیح می دهند و به سرعت سایت را ترک می کنند. هیچ کس دوست ندارد در سایتی که همه چیز آن هم بهم ریخته و طراحی درست و حسابی ندارد، وقت بگذراند و از آن محصولات یا خدمات دریافت کند. همین موضوع باعث از دست رفتن مشتریان زیادی می شد. اما عاملی که باعث می شود این بی نظمی ها در سایت به وجود بیاید و مخاطبان آنلاین از بین روند، چیزی نیست به جز طراحی ضعیف سایت که معمولا به دست افراد مبتدی و نابلد انجام می شود. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید و قصد دارید یک سایت راه اندازی کنید تا به واسطه آن مشتریان و مخاطبان خود را بیشتر کنید، باید از تاثیر بسیار زیاد و چشم گیر طراحی حرفه ای سایت آگاه باشید و این کار را به دست بهترین شرکت های طراحی سایت بسپارید. اما سوال اینجا است که بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توانیم آن ها را پیدا کنیم. با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

چرا باید سایت حرفه ای طراحی کنیم؟

زمانی که صحبت از طراحی سایت می شود بسیاری از افراد برایشان سوال پیش می آید که چرا باید سایت را به طور حرفه طراحی کنیم و طراحی حرفه ای سایت چه تاثیری روی کسب و کار ما دارد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم قبل از هر در مورد اهمیت طراحی سایت و تاثیر آن روی کسب و کار با شما صحبت کنیم.

اولین برداشت مخاطب از کار شماست

در این رابطه باید بگوییم که طراحی سایت اولین برداشت مخاطب از کسب و کار شما را شکل خواهد داد. در واقع این ظاهر سایت است که مانند ظاهر یک شرکت و پرسنل آن روی برداشت مخاطبان از هویت برند شما تاثیر می گذارد. مخاطبان شما به محض این که وارد وب سایتتان می شوند و صفحه اول آن را مشاهده می کنند، برند شما را هم قضاوت خواهند کرد. این بدان معنا است که اگر ظاهر سایت شما زیبا و بروز و مرتب نباشد، مخاطبان با یک کلیک آن جا را ترک خواهند کرد و به سمت سایت رقبای شما می روند و به همین راحتی شما مشتری خود را از دست می دهید.

طراحی خوب و حرفه ای سایت باعث می شود تا سئو سایت شما بهبود یابد. طراحی سایت می تواند به راحتی موتورهای جستجو را تحت تاثیر بگذارد. برخی از ابزارها و یا ویژگی ها در طراحی سایت هستند که می توانند با ایجاد نظم در نحوه و زمان انتشار مطالب، سایت شما را برای موتورهای جستجوگر قابل دسترسی کنند. در این صورت بایگانی و طبقه بندی مطالب سایت در این موتورها ساده تر شود.

در ضمن هر سایت برای خود یک سری کد مشخص دارد که توسط طراحان سایت نوشته می شود. در صورتی که این کدها متناسب با سئو شما نباشند، دیده شدن و شناسایی وب سایت ها برای موتورهای جستجو سخت خواهد شد. به همین دلیل است که می گوییم از بهترین شرکت طراحی سایت کمک بگیرید تا سایت شما را راه اندازی کند.

باعث جلب اعتماد مخاطب می شود

سایتی که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، می تواند اعتماد مخاطبان شما را جلب کند. یک سایت بروز نشده ضعیف و غیر حرفه ای می تواند به راحتی اعتماد مشتریان و مخاطبان را از بین ببرد و این پیام را به آن ها انتقال دهد که کسب و کار شما معتبر و قابل اطمینان نیست. به عنوان مثال شرکت های تولیدی که سفارشات عمده فراوانی را دریافت می کنند و بین آن ها و مشتریانشان مقدار زیادی پول رد و بدل می شود، اگر وب سایتشان بروز و حرفه ای باشد، مشتریان بسیار راحت تر به آن ها اعتماد خواهند کرد تا این که بخواهد آخرین پست آن ها مربوط به ماه های گذشته باشد. بدین ترتیب افرادی که به سایت و اخبار شما علاقه مند هستند هر چند وقت سایت شما را پیگیری می کنند و از تازه ترین اخبار شما آگاهی پیدا می کنند. پس متوجه شدید که کمک گرفتن از طراحان حرفه ای سایت در بهترین شرکت ها باعث می شود تا فرصت های کاری بیشتری برای شما رقم بخورد.

جلو زدن از رقبا

رقبای شما به طراحی سایت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. اگر برای شما سوال ایجاد شد که چرا باید حتما از بهترین شرکت طراحی سایت برای راه اندازی سایت خود کمک بگیریم باید بدانید که رقبای شما این کار را انجام می دهند و برای طراحی سایت خود اهمیت زیادی قائل هستند. بنابراین اگر می خواهید از دایره رقابت عقب نمانید و مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنید، از طراح حرفه ای کمک بگیرید. طراحی حرفه ای سایت یکی از مهم ترین عوامل جذب کننده برای متمایز شدن در بین رقبا است.

باعث سازگاری برند و سایت شما می شود

 زمانی که شما اقدام به جذب مشتری می کنید، در واقع به دنبال این هستید که برند خود را بسازید و در بین رقبا محکم کنید. طراحی حرفه ای سایت به شما این اجازه را خواهد داد تا نشانه ها و حس و حال برندتان در جای جای سایت شما نمایش داده شود. شما می توانید با استفاده از فونت های منحصر به فرد و رنگ های مرتبط با برند خود در هر صفحه از سایت، هویت و اهداف برند خود را به مخاطبانتان نشان دهید و فضایی حرفه ای و جذاب ایجاد کنید.

چگونه می توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کرد؟

تا اینجا متوجه شدید که چرا باید از بهترین شرکت طراحی سایت برای راه اندازی سایت کمک بگیرید و طراحی حرفه ای سایت تا چه میزان روی وجه کاری شما و همچنین مقدار فروش و موفقیتتان مهم و تاثیرگذار است. اما فقط دانستن این موضوع کافی نیست و شما باید برای رسیدن به یک سایت حرفه ای، یک شرکت معتبر و حرفه ای و کاربلد را انتخاب کنید تا در این راه موفق شوید.

امروزه شرکت های طراحی سایت همچون قارچ در دنیا پخش شده و هر فردی که یک دوره آموزش طراحی سایت گذرانده، برای خود شرکت باز کرده است. به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت از بین هزاران شرکتی که وجود دارد، واقعا کار سخت و دشواری است و نیازمند به پرس و جو توجه به فاکتورهای مهم و گوناگونی است. با این حال شما می توانید قبل از انتخاب شرکت مورد نظر، چند نکته ظریف اما کاربردی و مهم را در نظر بگیرید و در نهایت بهترین شرکت را انتخاب کنید. در این قسمت معیار های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت را به شما می گوییم:

ایده و نظر شما برای آن ها مهم باشد

هیچ کس بهتر از خودتان با نوع کسب و کار و چند و چون صنعتی که در آن مشغول به کار هستید، آگاهی ندارد. بنابراین شما بیشتر از هر فرد دیگری می توانید بهترین ایده های کارآمد جهت جذب مشتری را برای طراحی سایت خود دهید. یک شرکت طراح حرفه ای ابتدا به عنوان متخصص ایده های شما را گوش می دهد و از آن ها برای بهبود و افزایش بازدهی سایت استفاده می کند. اگر شرکت انتخابی شما به ایده هایتان توجه نکند و فقط به دنبال پیاده سازی نظرات و ایده های خودش باشد، باید در انتخاب شرکت تجدید نظر کنید.

ایده های خود را هم ارائه دهند

همان قدر که نظر و ایده شما مهم است و می تواند باعث افزایش کیفیت سایت در زمینه کاری شما شود، نظرات کارشناسانه طراح سایت هم در رسیدن به نتیجه فوق العاده و موفق، تاثیرگذار است. ادغام این نظرات با یک دیگر باعث می شود تا یک سایت موفق راه اندازی شود و کاربران زیادی به سمت آن جذب شوند. پس اگر شرکت طراحی سایت انتخابی شما فقط به ایده های شما چشم می گوید و از خود هیچ گونه نظر و ایده ای ندارد لطفا همکاری با او را قطع کنید.

دارای بخش بازاریابی باشد

بهترین شرکت طراحی سایت بدون حضور تیم بازاریابی مانند ماشینی بدون موتور است. شاید از بیرون باشکوه برسد اما شما را به جای نمی رساند. زمانی که بحث سایت های کاری وسط می آید شما فقط نیازی به یک سایت چشم نواز ندارید بلکه سایت شما باید کارایی خوبی داشته باشد و تاثیرگذار باشد. طراحی سایت را با توجه به سیستم مدیریت محتوا پیش ببرد

هر سایتی که قرار است طراحی شود نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا دارد در غیر این صورت هر صاحب وب سایتی باید برای کوچک ترین تغییرها در سایت خود دست به دامن توسعه دهندگان و طراحان وب شود. بهترین شرکت طراحی سایت باید به سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس و غیره آشنایی داشته باشد و در هنگام طراحی سایت از آن ها استفاده کند. اگر یک شرکت می خواهد یک سایت استاتیک برای شما طراحی کند، بهتر است شما از آن جا فرار کنید چرا که عملا دست و پای شما را بسته تا هیچ تغییری نتوانید در سایت خود انجام دهید.

طراحی ریسپانسیو برای شما انجام دهند

طراحی ریسپانسیو یکی از ملزومات بسیار مهم در طراحی سایت است و گوگل هم در این زمینه موافقت دارد. بنابراین خیلی مهم است که شرک طراحی سایت با طراحی ریسپانسیو آشنایی داشته باشد و در سایت های شما آن را اعمال کند. با این متد می توان سایت را در هر وسیله دیجیتالی مانند گوشی همراه، تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت به درستی و بدون هیچ مشکلی نمایش داد. اگر شرکت انتخابی شما به طراحی ریسپانسیو اعتقادی ندارد بهتر است از انتخاب آن صرف نظر کنید.

دارای رزومه درخشان باشد

هیچ چیز به اندازه یک رزومه کاری درخشان و فعال نمی تواند مناسب بودن یک شرکت طراحی سایت را به شما نشان دهد. قبل از اقدام به هر کاری رزومه شرکت را بررسی کنید و فقط به دیدن اسکرین شاتی از رضایت مشتریان اکتفا نکنید. برای این کار کافی است فقط کمی وقت بگذارید و سایت هایی که شرکت مورد نظر طراحی کرده اند را به صورت زنده ببینید. در صورتی که وب سایت باب میل شما نبود از آن خوشتان نیامد و یا اصلا نمونه کاری نداشت، آن شرکت را برای خود انتخاب نکنید.

شرکت سابقه و قدمت داشته باشد

با گسترش و توسعه وب شرکت های طراحی زیادی یک شبه به وجود آمدند و به سرعت هم از بین رفتند. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بهتر است آن شرکتی را انتخاب کنید که سابقه طولانی فعالیت در این حوزه دارد. چنین شرکت هایی برای بازار متغیر امروزی برنامه های دقیق و درستی دارند و می تواند از پس هر پروژه ای بربیاند.

بلد باشند چگونه مخاطب را به مشتری تبدیل کنند

طراحان شرکت های حرفه ای باید با نحوه تبدیل مخاطب به مشتری آشنایی داشته باشند. یک شرکت خوب و حرفه ای فقط به فکر این نیست که یک سایت زیبا برای شما بسازد بلکه این تیم که متشکل از طراحان و متخصصان حرفه ای است تلاش می کنند تا بازدهی صفحه را بالا ببرند. شرکت باید برای بالا بردن بازدهی، از داده ها و روش هایی که تایید شده هستند استفاده کنند.

تجربه کاری آن ها محدود به حوزه خاصی نیست

بهترین شرکت طراحی سایت نباید فقط برای یک صنعت خاصی سایت طراحی کرده باشد بلکه باید در هر زمینه ای و حوزه های گوناگونی مانند طراحی سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت آرایشگاهی، سایت درمانگاهی، سایت شرکتی و غیره تجربه داشته باشد.

با جدیدترین متدهای طراحی آشنا باشند

هیچ شرکتی نباید وب سایت شما را مطابق با روش های دوسال پیش طراحی کند. قطعا هیچ فردی نیست که بخواهد قدیمی و دور از تکنولوژی به نظر برسد و همه می خواهند با جدیدترین متدها خود را آپدیت کنند. بنابراین شرکتی انتخاب کنید که بروز باشد و با روش های جدید طراحی سایت آشنا باشد.

بیش از حد اندازه ارزان نباشند

وب سایت یکی از مهم ترین بخش های کسب و کار شما است و نباید طراحی آن را شوخی بگیرید و باید برای آن دست و دلباز باشید و حسابی خرج کنید. اگر شرکتی انتخاب کردید که قیمت آن از تعرفه همه شرکت های طراحی سایت دیگر بسیار پایین تر بود به آن شک کنید و هیچ گاه طراحی سایت خود را به او نسپارید. چرا که این شرکت قرار است از قالب های پیش فرض و آماده وردپرس استفاده کند که آن قالب را هزاران سایت دیگر هم استفاده کرده اند. چنین کاری حسابی کیفیت سایت شما را به خطر می اندازد. پس کیفیت را فدای ارزانیت نکنید.

 

 

/

ثبت نظر

نظرات کاربران

مقالات مرتبط

همه مقالات