طراحی سایت فرانکفورت

طراحی سایت فرانکفورت

فرانکفورد جز شهرهای مرکز مالی و پنجمین شهر بزرگ کشور آلمان محسوب می شود. این شهر یکی از بزرگ ترین و قدرتمندترین شهرها در زمینه طراحی سایت است. در واقع افرادی که قصد دارند دوره تخصصی طراحی سایت خود را بگذارنند و یا یک شرکت طراحی سایت قدرتمند تاسیس کنند، اولین شهرهایی که به ذهنشان می رسند برلین و فرانکفورت است. طراحی سایت در این شهرها مزایای زیادی را به دنبال دارد و باعث پیشرفت در کسب و کار می شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد طراحی سایت در فرانکفورت بیشتر توضیح دهیم. 


ما آژانسی با خدمات کامل هستیم

 


همه چیزهایی که ما در فرانکفورت ارائه می دهیم
طراحی سایت یکی از تاثیرگذارترین روش های بازاریابی آنلاین و کسب درآمد است. به همین دلیل امروزه افراد زیادی به سمت طراحی و راه اندازی سایت روی آورده اند. شرکت کاسپید هم یکی از برترین شرکت های طراحی سایت در فرانکفورت است که خدمات زیر را ارائه می دهد:
•    طراحی سایت
طراحی سایت که همان طور از نام آن پیدا است که به معنای راه اندازی یک سایت اختصاصی برای یک کسب و کار است. شما می توانید طراحی انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، درمانی، شخصی، مسافرتی و غیره را از ما بخواهید تا با مناسب ترین قیمت طراحی سایت شما را به واسطه خبره ترین و ماهرترین افراد انجام دهیم. 
•    طراحی فروشگاه اینترنتی
شرکت ما با گرد آوردن برترین تیم طراحی سایت توانسته تا به طراحی فروشگاه های اینترنتی متنوعی بپردازد. همان طور که می دانید یک فروشگاه اینترنتی نیاز به امکانات تخصصی و سفارشی زیادی دارد و باید به گونه ای طراحی و راه اندازی شود که به جذب مخاطب کمک کند. از این رو می توانید طراحی فروشگاه اینترنتی خود را هم به ما بسپارید.
•    بهینه سازی سایت
یکی دیگر از خدمات شرکت ما بهینه سازی سایت است. در واقع ما تلاش می کنیم تا سایت های شما را بهینه کنیم و به افزایش بهبود سئو سایت بپردازیم تا در گوگل رتبه و جایگاه بالایی به دست آورید. هر چقدر سئو سایت افزایش یابد، احتمال دیده شدن توسط میلیون ها افراد هم بیشتر خواهد شد. در این صورت در مدت زمان کمی شما درآمد بالایی از سایت خود کسب خواهید کرد. 
•    طراحی اپلیکیشن
امروزه اپلیکیشن های کاربردی بسیار زیادی طراحی شده اند که هر کدام از آن ها به نوعی سبک و نوع زندگی بشریت را تغییر داده اند. شرکت ما هم با دارا بودن برترین تیم های برنامه نویسی توانسته اپلیکیشن های کاربردی بسیار زیادی طراحی کرد و آن را روانه بازار کند. اگر شما هم قصد راه اندازی یک اپلیکیشن کاربردی برای کسب و کار خود دارید، می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط برقرار کنید. 
 دلایل طراحی سایت 
یکی از سوالات بسیار رایج اما ساده ای که صاحبان کسب و کار از ما می پرسند این است که چرا باید برای کسب و کار خود سایت راه اندازی کنیم؟ از این رو تصمیم گرفتیم در این بخش به دلایل طراحی سایت بپردازیم:
•    توسعه برند
تا زمانی که نام تجاری یا همان برند شما دهان به دهان نچرخد، نمی توانید امید داشته باشید که در بازار رقابتی شدید به جایگاه قابل قبولی برسید. یکی از مهم ترین دلایل طراحی سایت فرانکورد این است که مشتریان زیادی از نقاط مختلف دنیا به سایت شما روانه می شوند. یک سایت حرفه ای تاثیر غیر قابل انکاری روی برندینگ هر کسب و کار دارد و نمی توان از اهمیت این موضوع غافل شد.
•    طراحی وب و توسعه وب
لازمه رشد، توسعه و بقای هر کسب و کاری در این است که بتواند همیشه حرفی تازه برای گفتن داشته باشد. اگر بخواهید یک پروسه تکراری و یکنواخت را در ارائه محصول یا خدمتی خاص پیش بگیرید، دیری نخواهد گذشت که مشتریان از دریافت خدمات شما خسته می شوند و به سراغ مجموعه های پیشرفته تر می روند. 
یکی از دلایلی که ما توصیه می کنیم برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید این است که شما می توانید از این طریق دائما خود را به چالش کشیده و کیفیت خدماتتان را افزایش دهید. به عنوان مثال برای ارائه یک محصول خاص سعی می کنید اطلاعات کاربردی تر و مفیدتری در اختیار کاربران قرار دهید. در واقع توسعه وب باعث می شود تا انواعی از ویدئوها و فایل های صوتی و تصویری را در سایت آپلود کنید و از هر امکاناتی استفاده می کنید تا مشتریان خود را بیشتر به دریافت خدمات شما ترغیب کنید. 
•    استراتژی بازاریابی آنلاین
طراحی سایت، حتی روش های بازاریابی و تبلیغات را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. به واسطه امکاناتی همچون گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیدی و... می توان کاربران زیادی را به سایت موردنظر روانه کرد. اصولات سایت هایی که کاملا مطابق با الگوریتم های گوگل طراحی شده اند و به اصطلاح بهینه هستند، تبلیغات و بازاریابی را به شیوه ای گسترده تر و موثرتر انجام می دهند. می پرسید چگونه؟ 
وقتی سایت طراحی شده از هر نظر با تکنیک ها و اصول سئو هماهنگی داشته باشد، رتبه آن در گوگل افزایش و ارتقا خواهد یافت. این یعنی شانس دیده شدن شما بیشتر می شود و به دنبال آن می توان برند و کسب و کار را راحت تر به مشتریان معرفی کرد. کاری که شاید هیچ بنر یا تراکت تبلیغاتی نکند.
•    بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی
محتوای تصویری و ویدئویی یکی از محبوب ترین نوع محتواها برای بازاریابی هستند. نمایش همزمان تصویر و ویدئو در سایت باعث جلب توجه مخاطب خواهد شد و کمک می کند تا در فضای اینترنت بیشتر و بهتر دیده شوید. رسانه های اجتماعی همچون اینستاگرام، پینترست، تلگرام و غیره  از جمله رسانه هایی هستند که می توانید با ایجاد یک صفحه شخصی در آن کسب و کار خود را توسعه دهید. کلید موفقیت در این شبکه ها هم داشتن یک سایت است که در آن از تمام محصولات و خدمات عکس یا ویدئو منتشر کرده باشید و در آن سعی کرده باشید تا مشتری را به خرید ترغیب کنید. 
سابقه و پشتیبانی طراحی سایت کاسپید
مراحل طراحی سایت
احتمالا همان طور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید، طراحی سایت یعنی ساخت و راه اندازی یک وب سای در فضای اینترنت که این فرایند شامل چند مرحله است. فرقی نمی کند شخصی خودش مسئولیت طراحی سایت خود را به عهده بگیرد و یا طراحی آن را به یک شرکت طراحی سایت بسپارد، در هر صورت باید مراحل زیر طی شوند تا یک سایت طراحی شده و آماده راه اندازی شود. 
•    آنـــالیز وبسایت شما
اولین مرحله از طراحی و راه اندازی یک سایت، آنالیز وب سایت شما است. در این مرحله طراح سایت و کارفرما به گفتگو و جلسه مشاوره می پردازند و کارفرما هر خواسته ای که از سایت خود دارد را بیان می کند. در واقع در این مرحله تمام جوانب سایت آنالیز می شوند و یک نمای کلی از سایت طراحی می شود و طراح و کارفرما با مشورت با یک دیگر به تعیین جایگاه المان ها و عناصر سایت، نوع چیدمان، امکاناتی که قرار است به سایت اضافه شود و غیره می پردازند. 
•    طراحی قالب گرافیکی
دومین مرحله از طراحی سایت، طراحی قالب گرافیکی است. برای این کار ابتدا مکان قرار گیری هر یک از عناصر باید مشخص شود و سپس با استفاده از ابزارهای و نرم افزارهای مخصوص گرافیکی می تواند هر یک از این عناصر را در سر حای خود قرار داد. رنگ بندی قالب ساید، نوع گرافیک، شکل و طرح عناصر و غیره همه بستگی به سلیقه مشتری و نوع برند و کسب و کار مشتری دارد. 
•    برنامه نویسی سایت
برنامه نویسی هم سومین مرحله از طراحی سایت است. در این قسمت بعد از آن که کارهای گرافیکی سایت به اتمام رسید، اگر نیازی به طراحی سایت اختصاصی بود، از برنامه نویسی کمک گرفته می شود. در غیر این صورت می توان از سیستم های مدیریت محتوا اماده مانند وردپرس کمک گرفت تا در زمان کوتاه تر و هزینه کمتر یک سایت راه اندازی کرد. برنامه نویسی و یا کد نویسی مخصوص سایت هایی است که مشتری می خواهد یک سایت سفارشی سازی شده و کاملا مختص با کسب و کار خود طراحی کند. این کار نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد و هر کسی نمی تواند با برنامه نویسی یک سایت طراحی کند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم برنامه نویسی سایت خود را به فقط دست افراد خبره و ماهر بسپارید. 
•    تست و ورود اطلاعات
پس از آن که کد نویسی هم در سایت انجام شد و تقریبا تمام مراحل گرافیکی سایت به پایان رسید، نوبت به این می رسد که سایت آماده شده را در یک فضای میزبانی یا همان هاست قرار داده و اطلاعات لازم را وارد کنند. پس از آن طراح یک بار تمام جوانب سایت مانند سرعت لود شدن سایت که شامل محتوا و تصاویر می شود و سایر امکانات سایت را تست می کند تا اگر بخشی با مشکلی مواجه شد، رفع اشکال شود. 
•    آموزش استفاده از سایت
پس از به پایان رسیدن راه اندازی سایت، طراح سایت استفاده از سایت و سیستم مدیرین محتوا را به کارفرما آموزش می دهد. البته این در صورتی است که کارفرما خود بخواهد مسئولیت مدیریت سایت و محتوانویسی و بارگذاری تصاویر و غیره را به عهده بگیرد. در غیر این صورت می تواند از یک تیم تخصصی سئوکار کمک بگیرد و مدیریت سایت و عواملی که در بهبود سایت نقش دارند را به عهده آ ها بسپارد. 
•    گارانتی و پشتیبانی
آخرین مرحله از طراحی سایت مربوط به بخش پشتیبانی و گارانتی سایت است که ممکن است فقط بعضی از شرکت های طراحی سایت چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهند. از مزایای داشتن گارانتی و پشتیبانی سایت این است که تا لحظه ای که سایت طراحی شده در فضای وب کار می کند، شرکت طراحی سایت از تمام مشکلاتی که ممکن است در آینده پیش بیاید، پشتیبانی می کند. بخش پشتیبانی یکی از مهم ترین بخش های هر سایت است و باعث بالا رفتن امنیت سایت می شود و اجازه هک شدن و مورد حمله سایبری قرار گرفتن را نمی دهد. 
ویژگی سایت های ساخته شده 
سایتی که در شرکت طراحی سایت کاسپید راه اندازی می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی است و شامل خدماتی می شود که ممکن در سایر شرکت ها چنین مواردی را مشابه نکنید. در ادامه این ویژگی ها را برای شما عنوان می کنیم:
•    شناخت کامل فعالیت، خدمات و محصولات شما
•    بررسی بازارهای هدف و مشتریان بالقوه
•    آنالیز کامل رقبای تجاری شما در بازارهای هدف
•    آنالیز شرکتهای مشابه
•    کاربر شناسی و ایجاد بهترین نقشه سایت و کاربری ترین ابزارهای دسترسی کاربران به اطلاعات محصولات و خدمات شما
•    ایجاد سریع ترین امکان دسترسی مشتریان به اطلاعات تماس شما
•    معرفی تمامی نمایندگان و عاملیت های شما
•    ایجاد بازاریابی محتوا برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
•    اجرای کامل وب سایت بهمراه ورود اطلاعات و بهینه سازی سایت
•    آموزش و ارایه خدمات پشتیبانی
مراحل اقد قرارداد طراحی سایت کاسپید در فرانک فورد
زمانی که شما اقدام به طراحی سایت در شرکت ریمی وب می کنید، با شما یک قرارداد کاری بسته می شود که در آن تمام خدماتی که قرار است به شرکت به شما ارائه دهد در آن نوشته شده است. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:
•    تحلیل و آنالیز سایت
•    آنالیز کلمات کلیدی
•    طراحی قالب گرافیکی صفحه اصلی و تمامی صفحات سایت بصورت کاملا اختصاصی
•    پیاده سازی سمت کاربری سایت 
•    طراحی و پیاده سازی بانک اطلاعات سایت 
•    برنامه نویسی back end سایت 
•    ورود محتوای سایت
•    آموزش کنترل پنل سایت
•    بهینه سازی کدها و برنامه ها در راستای Onsite SEO
•    گارانتی و پشتیبانی سایت
نمونه کار های کاسپید
سوالات متداول درباره ی طراحی سایت
1-    برای طراحی سایت سیستم مدیریت محتوا وردپرس بهتر است یا طراحی سایت با کدنویسی؟
این موضوع کاملا بستگی به نوع کسب و کاری که می خواهید برای آن سایت طراحی کنید، دارد. اگر کسب و کار شما اختصاصی است و باید نیازهای خاصی از مشتریان را برطرف کنید و امکانات تخصصی برای آن در نظر بگیری، بهتر است سایت کدنویسی را انتخاب کنید. 
2-    داشتن وب سایت چه کمکی به کسب و کار من می کند؟
داشتن وب سایت باعث می شود تا مشتریان قدیمی را برای همیشه نگهدارید و به همراه آن مشتریان جدیدی برای خود جذب کنید. علاوه بر آن باعث توسعه کسب و کار شما و برندسازی می شود. 
3-    هزینه طراحی سایت چقدر است؟
هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی همچون نوع سیستم مدیریت محتوا، امکاناتی که برای سایت در نظر گرفتع می شود، طراحی قالب و گرافیک، میزان مهارت طراح سایت و غیره دارد. 
4-    چه مدت زمان طول می کشد تا یک سایت آماده راه اندازی شود؟
این موضوع به این بستگی دارد که سایت شما چقدر سفارشی سازی شده باشد. اگر سایت با وردپرس طراحی شود، معمولا یک الی دو هفته و اگر کدنویسی شده باشد، از یک ماه تا 6 ماه طول می کشد تا یک سایت آماده راه اندازی شود. 
5-    آیا آموزشی بابت کار با سیستم مدیریت محتوا سایت از جانب شرکت به کارفرما داده می شود؟
بله پس از آن که سایت اماده و راه اندازی شد، طراح سایت نحوه کار با سیستم مدیریت را به کارفرما به طور کامل آموزش خواهد داد. 
 

/

ثبت نظر

نظرات کاربران

مقالات مرتبط

همه مقالات